2 års kalas.

Igår firade vi lilla Emilia. (Koffes "brors" dotter). Hon var så söt det lilla livet. Jag fick till och med en puss och hennes mamma Sophie sa att det skulle jag vara glad över för det var tydligen inte många som fick pussar av henne :)
Trevlig kväll.
Idag är det farsdag så vi ska till Tomelilla och käka kalkonmiddag hos mina föräldrar kl 14 :) Efter besöket i Tomelilla blir det en tripp till Bussjö och hälsa på Koffes päron!
Imorgon fyller min kära vän Anna år. Kanske man kör dit en runda imorgon kväll, får väl ringa först för den damen är alltid upptagen :) Anna blir 22 år!!

Just nu håller jag på att tvätta, (jag vet att klockan är lite, men jag är en morgonmänniska). igår storstäda jag och K lägenheten. så här är så fint och fräscht nu. Men gud så tråkigt det är att städa. Men skönt efterråt.
Nu ska jag gå och fixa lite frulle till mig och K.

Ha de!
Glöm inte att gratta Pappa idag! ♥



Postat av: Jessica

Gratta honom igår, idag har vi inte tid. Jag ska jobba och så kommer dem klinka golvet i badrummet idag

2008-11-09 @ 09:13:29
URL: http://poison1982.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0