Då var det onsdag.

Födelsedagsmiddagen igårkväll var trevlig. Började lite dåligt bara, när Linda tog emot mina två presenter så råka hon tappa den ena (den ömtåliga givetvis) och den gick i 1000 bitar. Tråkigt, men sånt händer. Och Tommy (svärfar) tyckte att det var hans fel för att han gav Linda en present och då fick hon bocka sig ner och då föll min present i golvet. Så Tommy tyckte att jag skulle köpa en ny present (en porslin ljuslykta) till henne som han skulle betala. Sagt och gjort. Hon har fått den idag.
Hon bjöd på en jättegod kalkongryta igår. Riktigt god är den, jag skulle få receptet av henne senare.

Idag har vi inte gjort så mycket. Vi gick en promenad med Nelly innan och då passa vi på att gå in på Arken och kolla om Nelly hade vunnit fototävlingen. Men det hade hon tyvärr inte, men hon blev iaf trea! :) ♥
Sen titta jag och K på en film innan han stack till jobbet. "Mama's boy" hette den, jag tyckte den var sådär men K tyckte den var rolig.

Jag och Nelly har precis varit ute på en promenad i detta hemska regn. Gaaaash vad blöt man blev, tur hon hade sitt regntäcke på sig. Gud vad skitig hon blir annars.
Nu har jag precis bakat en kladdkaka. För runt kl 20 kommer Anna på besök. Det var ett tag sedan hon var här så Nelly kommer bli överlycklig! :)

Nu ska jag ta en riktigt varm dusch.
Later.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0