Det var längesedan.

Igår när jag prata med Martina i Telefon så snacka vi om vår studentdag! Gud så roligt vi hade, jag saknar den dagen. Men det kvittar om man hade fått göra om den dagen för den hade aldrig blivit lika rolig som den var året 2006. Jag kommer aldrig glömma den dagen. Här är en bild från den dagen, det är snart 2½ år sedan. Men jag minns (nåja, det fattas några luckor) det som det var igår. Vissa har redan sett denna bild, ni som har följt mig sedan början. Ni andra enjoy. Och håna nu inte mig, för är man glad och alkoholpåverkad får man se ut så här :)


Jag i en för stoooor studentmössa.



Postat av: Anna

Ja, man slipper själv ha poblem med däcken. Kolla så att där är rätt mönstring och allt sånt. det sköter dom. Jag håller med dig om att studenten var riktigt kul, för mig så var det 51/2 år sen jag tog studenten. Tiden går riktigt fort.

2008-11-20 @ 16:26:10
URL: http://annak84.blogg.se/
Postat av: Anna

Har inflammation i slemsäcken som finns i axlen. Fick kortisonspruta i axlen så nu ska jag vara hemma 1 vecka så jag blir bättre. Jag håller helt med ig, inte alls kul att vara hemma. Än så länge så har jag inga problem med pengar. Jag hoppas jag slipper det oxå. Vad skönt att du är på bättringsvägen, då känns det lite lättare och se framåt. Kram

2008-11-20 @ 20:55:13
URL: http://annak84.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja, axlen är lite bättre. Nu kan jag klä på mig själv iaf. Ska bli skönt och inte känna någon press på att bli bra över några få dagar. Hur går det med din axel och jobb??? Kram

2008-11-23 @ 16:25:46
URL: http://annak84.blogg.se/
Postat av: L o t t i i i z z

Tjena snäckan :D Ja, jag börjar o bli lite dålig på att uppdatera.. hehe.. men så blir det ibland. Tänkte skriva ett nytt inlägg om en stund, uppdatera med lite bilder ifrån helgen :)



Fick höra i helgen att Natahlie mår lite bättre nu, hon är vaken o så, men hon har tydligen fått lugninflamation med på köpet :( Så hon är fortfarande på sjukhuset. Men skönt att hon är vaken i alla fall :)



Åååh, ja studenten va LÄTT en av dem underbaraste och roligaste dagarna i mitt liv :D Men som du skrev, den hade aldrig blivit så bra igen om man skulle göra o den nu.



Hoppas att allt e fint med dig :D ? Kramkram

2008-11-24 @ 13:17:53
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0