Födelsedagskalas!

ikväll ska jag på födelsekalas hos Linda som fyller år idag! Grattis grattis! ♥ K kan ju inte följa med för att han jobbar alltid kväll! Så det blir bara jag idag. Trevligt. Kunde mått lite bättre bara, lite ont i örat igen och huvudvärk. Men det går nog över.

Igår var jag hos doktorn i Skurup. Min axel har blivit mycket mycket bättre. Så nu är jag snart igång igen, fast i lugn takt. Man kan ju inte börja på heltid direkt.

Jag är irriterad på försäkringskassan. Riktigt lack är jag!!!! Men det ska vi inte gå in på här. Mina läkare skulle försöka att hjälpa mig.. Och det hoppas jag verkligen att de kan.

Nu ska jag sluta gnälla och fixa det sista inför middagen.

Kvällens klädsel:
  • Mörka Replay stuprörsjeans. JC
  • Skärp från Replay (syns inte under linnet) WhamBam
  • Ljusrosa halterneck linne med pärlor på. H&M
  • Svart lång kofta som jag ska ha öppen. H&M
  • Silverhalsband med en stor blomma. Fått av mamma
  • Replay brillor (min linsvätska är slut så jag kan ej använda dem ikväll) Syncentrum, Tomelilla
  • Håret utsläppt och lite ruffsigt.
  • Doft: Burberry, köpt på Tyskland färjan.
Wow jag skrev en dagens outfit. det är fan bara en bild som saknas :) Men så roligt ska vi inte ha. Orka lixom?

Later.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0