gaaah.

Vilken hemsk natt. Mitt stackars öra gjorde ont hela natten. kändes som öroninflammation. Men nu på morgonen när jag vaknade så dunka det inte längre i örat utan jag var bara väldigt öm. Ringde doktorn och fråga om jag behövde åka och kolla om det var öroninflammation men hon sa att jag inte behövde det, för man kan visst få väldigt ont i öronen när man är förkyld. K har tyvärr också blitvit sjuk, men han ska ändå till jobbet säger han. Envisa människa! ;)
Vi firar 43 månader idag, han överraska mig med två stoooora rosor innan! Gulleponk! ♥
Till något annat. Är glad för Johanna och Anton skull att de hittat en lägenhet i Sthlm så de kan bo tillsammans. Jättekul för er! ♥

Nu ska jag kolla på någon film med K innan han drar till jobbet.
Ha en fin dag!



Postat av: Jessica

Nä, jag och chefen kommer fortfarande inte så bra överens. fast det e väl lugnare nu iaf. Nä, badrummet e inte klart tyvärr :(... Tycker det drar ut på tiden som fan, jag blir knäpp på det. Men bilder kommer det absolut efter hand som vi blir "klara"

2008-11-13 @ 11:08:46
URL: http://poison1982.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja Mira lugnade ner sig väldigt efter/under löpet. Superskönt. Sen blir hon rätt trött av att vara på dagis och busa runt hela dagarna också, så det hjälper till. Skönt för mig, jag är inte jätteupplagd för en massa bus när jag kommer hem på kvällarna. Dagiset ligger på Söder så det är inte så långt. Tar 13 min att åka dit har jag för mig. När vi flyttar blir det närmre att gå om man vill.

Anton har inget jobb här än, utan skolan och inhopp på GT. Får se vad som händer i framtiden..

Jag kommer vara hemma ända till 4e jan tror jag! Länge som tusan, ska bli så skönt! Om det inte strular sig med flytt eller så förstås, det går först.

Kram

2008-11-13 @ 12:44:07
URL: http://headmusic.blogg.se/
Postat av: *Mippi*

Japp de e ju klart man kan, men eftersom jag stämplar 2 månader och har papper på att jag är anställd på heltid sen 1 feb så brukar inte arbetsförmedlingen bry sej, dom har så många som är långtidsarbetslösa eller som jobbar deltid o stämplar å gör detta längre månader.. sen är det svårt att få jobb inom mitt yrke å finns inte så många som vill ha nån som bara kan jobba 2 mån! =) så de löser sej säkert =)

2008-11-13 @ 17:08:02
URL: http://mippi.blogg.se/
Postat av: L o t t i i i z z

hehe, det har du helt rätt i :D Kan bli en riktigt snygg party-väska ju! Haft en bra dag snäckan? :) Kram

2008-11-13 @ 22:31:11
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Vill du få gratis saker? En iphone? Playstation 3? Xbox? Du väljer själv! Bli bara medlem på denna gratissida och börja klicka hem fina saker!



http://www.gratisgen.se/ref/97716

2008-11-13 @ 22:39:34
Postat av: *Mippi*

Ja Max vill ha en kompis ju =) han har så tråkigt när vi är på jobbet!

2008-11-15 @ 13:57:39
URL: http://mippi.blogg.se/
Postat av: L o t t i i i z z

Tack :( Det va Peter Rasmusson, om du vet vem det är? Han va en väldigt god vän till min mobror och min familj på min mammas sida.. och även till mina föräldrar och resten av familjen. Sen va där ju 2 andra med i bilen, en som ligger på sjukhus med allvarliga skador.. och det är en gammal klasskompis till min lillasyster :( Nathalie heter hon, är tillsammans med Peter´s son Thomas. Så det är verkligen tragiskt alltihopa. :(



Kram



2008-11-15 @ 17:34:45
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0