Gokväll sunshines!

Brrrrr, vad kallt det var ute. Jag och Nelly var precis ute och promenerade i 1½ timme i denna kylan. Mitt ena öra värkte som fan, kändes som om jag hade öroninflammation, men det gick över nu när jag kom in. Fruktansvärt kallt ute. Imorse vakna jag upp med en ömmande tjock hals och helt igentäppt näsa. Inget roligt. Så jag har vilat nästan hela dagen förutom när lilla Nelly behöver gå ut givetvis. Har sett två filmer. Mys. Har druckit en massa te med. Jag hoppas jag blir bättre tills på lördag när vi ska fira Annas födelsedag.

Nu ska jag ta en varmdusch och hoppa i mina pyjamasbrallor och dricka te.
Missa inte Greys anatomy ikväll :)

Ha De!



Postat av: Jessica

skulle underlättat om man hade kanalen de gick på

2008-11-12 @ 19:32:33
URL: http://poison1982.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0