Gokväll Torsdag!

Såja, tänt en massa ljus och tagit en väldigt varm dusch. Det behövdes efter min och Nellys promenad, vi var ute i en timme i detta hemska väder, snacka om att jag frös om kinderna. Var helt röd i ansiktet när jag kom in. Vi var nere om på stranden (Marinan) och kolla läget, men jag kunde inte släppa Nelly lös som jag brukar göra på stranden för där var stora berg av tång. Jag skojar inte om de var 1 meter höga. Gud så äckligt, Nelly ville bada men jag tyckte inte det hade varit så fräscht med en hund som luktar tång :)
Jaha, vad händer mer ikväll? Inget speciellt. Blir väl att kolla på en film, kanske Sex and the city filmen. även om jag redan sett den tre ggr ;) Men den är så bra och rolig. Läste innan i Karins blogg att det kanske skulle komma en uppföljare på denna film? Vad tycker vi om det? Jag hade tyckt att det hade varit roligt att få se hur det går för alla? Får Carrie och Mr Big bebisar? Vi får väl se om det kommer någon film eller inte? :)


Nej nu ska jag gå och fixa en kopp te. Jordgubbssmak blir det nog ikväll. Finns det något godare än te i detta höstmörker?

Bilder lånade från Google.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0