Hej mitt vinterland.

Nu är det ganska vitt ute. Men inte så vitt som det är längre upp i landet. Men Nelly älskade snön nu när vi var ute. Hon sprang runt, runt, runt och bara slängde sig i snön. Sötnöten! :) Vi var ute i 1½ timme och bara promenera. Jag fick gå ner i förrådet och leta upp mina ful-skor. De är grymt fula. Men ack så varma och sköna. Frös inte om fossingarna en enda gång. Men fan vad det är kallt att promenera i jeans. Låren fryser till is. Mycket skönare med mina adidias brallor men jeansen åkte på idag och gud vad mian lår är röda och de fryser. :) ska snart fixa en kopp te som jag kan slänga i mig. sen kl åtta ska jag kolla på "design simon & thomas" tycker dom är så roliga och jag älskar inredningsprogram. :)

Later.



Postat av: Anonym

Ja, det e verkligen mysigt. Tänkte jag skulle skulle börja lite grann i veckan. Hoppas jag e färdig till fredag, så man kan ta det lugnt sen.

2008-11-24 @ 22:14:08
Postat av: Anna

jag som skickade förra inlägget

2008-11-24 @ 22:57:44
URL: http://annak84.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0