Ingen födelsedagsmiddag.

Så trist. Vi skulle fira Anna idag men jag är fortfarande sjuk. Hade feber inatt och halsen är tjock som jag vet inte vad. Känns som jag svalt Nellys tennisboll. Aja, är ledsen för att jag inte kan vara med och fira min bästa vän ikväll, men jag vill inte smitta ner dem. Har prcis varit ute på en promenad med Nelly och nu ska jag titta på en film hade jag tänkt.

Ha en fin kväll.
Bye



Postat av: L o t t i i i z z

Ja, det är hon Nathalie som Pauline och Patricia umgicks med. Ja, hon va med i bilen :( Pratade med Pauline innan ikväll och Nathlie ligger fortfarande kvar på intensiven i Lund, hon ligger i Koma med svåra skallskador och hjärnblödningar :( Så det ser inte så ljust ut. Vet inte riktigt om han har blivit av med körkortet nyligen eller om han fick det igen :S ? Vad jag läste på Ystads allehandas sida så va dem bara 2 i bilen.. men i kvällsposten stod där att dem va 3 :S Men har ingen aning om vem den 3:e personen skulle vara i såna fall.. men det skulle mkt möjligt kunna varit Thomas, hans son eftersom han va tillsammans med Nathalie ju.



Usch, det är så jävla tragiskt när sånt här händer asså :( Ska dit imorron o lägga en blomma och tända ett ljus.



Kram på dig snäckan!

2008-11-15 @ 23:56:15
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0