Mössa.

Jag och Nelly tog en promenad innan. Vi var nere vid småbåtshamnen och busa med hennes syster Misty. Sedan tog vi en promenad nere vid stranden. Det var riktigt kallt ute ikväll. Halsduk, mössa och vantar fick göra mig sällskap idag. Vi var nog ute i över en timme. Det är riktigt skönt att ta en promenad.
Nu har jag tänt en massa ljus och tagit en dusch. Bara K som fattas nu. Nelly sover i vardagsrummet, hon är helt slut. ;) Lilla tjejen!

Just nu njuter jag av en kopp te och några "After eight" -choklad. Mums!

Idag satte jag upp adventstjärnorna i fönstren. Det är så mysigt. Några dagar för tidigt, men hey vad gör det? Hinner man njuta lite längre :)

NU - vänner på kanal 5. Mycket nöje.

Later.

Bild: Google



Postat av: Anonym

Vad härligt, jag får göra det imorgon, ska börja jobba på fredag så jag hinner färdigt. Är så avis att ni har hund, vill med ha en, men min sambo vill inte ha hund i lägenhet. Kram

2008-11-25 @ 21:20:12
Postat av: L o t t i i i z z

ååh, tänkte oxå att jag skulle börja o julpynta så smått nu :) Hänga upp mina nya julgardiner i vardagsrummet! thihi!



Vet faktiskt inte riktigt om hon är sig själv än eller inte :S Det vet håller lillsyrran bättre koll på. Men man kan ju hoppas att hon är sig själv och att hon kommer bli bra.



:D Ja, det ska bli jätte spännande! Hon har fortfarande inte kommit igång än.. vattnet gick ju igår, men värkarna har inte börjat o sätta igång :S HOn har t o m varit hemma om idag. Hoppas på att det blir en flicka med tror att det blir en pojke :D Fast jag blir glad vilket som givetvis! Bara bebben är frisk och mår bra så är jag ju glad!



Allt bra med dig idag :) KRAM!

2008-11-25 @ 22:50:40
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: Jessica

jobbig morgon bara, annars lugnt. Själv?? Mysigt med adventsljusstakar, dem ska jag sätta upp i helgen

2008-11-26 @ 08:39:43
Postat av: Anna

Ja, jag undrar oxå när dom ska få fast han, man kan inte slappna av förän han e fast. Ja, axlen känns bättre, provar på fredag, annars så får jag ringa läkaren igen på måndag. men det hoppas jag inte jag behöver. Vad skönt att du oxå e på G tillbaka. Inte kul och bara vara hemma, speciellt inte när man e van vid att jobba och tjäna sina egna pengar.



Jag har både stjärnor, och ljustakar, får ta det man har, längtar tills vi hittar ett hus, då har man mer och göra, då behöver man handla mer och då blir det lite andra grejor



Kram

2008-11-26 @ 09:41:54
URL: http://annak84.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja, det e det bästa med att ha hund, hade jag oxå behövt en. Får försöka övertala han här hemma.

2008-11-26 @ 19:47:13
URL: http://annak84.blogg.se/
Postat av: Karin

hehe när jag hör after eight nu tänker jag på bara på after eight shotsen vi drack i lördags.. men sjukt gott:p

2008-11-26 @ 20:05:26
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Heej :)

God Morgon :)

Känns lite tråkigt och städa till någon annan..haha :D..Mamma ska hjälpa mig så går de fortare.



Nu när vi flyttade in i huset hade dom heller inte städat ordentligt, tråkigt :S..Suck..



Börjat julpynta än? :) De e såå mysigt :)

Hoppas allt är bra med dig?

Kramar

2008-11-27 @ 08:08:09
URL: http://larssonangelicaaa.blogg.se/
Postat av: L o t t i i i z z

Usch, ja det är verkligen mkt utgifter för tillfället :S Känns som att jag har hur mkt julklappar kvar att köpa som helst.. o pengarna bara springer iväg.



Nä, fortfarande ingen bebis som vill titta ut :S Så snart blir nog det kejsarsnitt skulle jag tro.



Kramkram!

2008-11-27 @ 11:56:43
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0