På middag.

Ikväll ska jag (K jobbar tyärr ikväll) och mina föräldrar till mina svärföräldrar på middag. Det vankas "Grekisk afton". Ska bli supermys. Jag har fixat och donat hela dagen. Har gjort julgodis "Choklad kolor" som står i kylen och ska stelna, får fixa resten imorgon. Sen har jag fixat med två andra saker. Pyssel iaf ;) Har med julen att göra, men kan inte avslöja för det är typ "julgåvor" :)
Ska snart ut med Nelly en runda, hon får stanna hemma ikväll, kan vara skönt att ha en lugn kväll utan hund när man är bortbjuden. Sen ska jag duscha och dra på mig lite kläder. frågan är vad? Blir nog min gråa långa kofta och strumpbyxor till det. Så får det bli.

Ha en mysig lördag!
Later.
Bild: Google



Postat av: Anna

Jo pojkvännen får en oxå att må bra, oftast iaf. hehe. JA, det är ju tyvärr så idag att folk inte bryr sig så mycket om andra utan bara sig själv. Jo, jag o jessica e kompisar. Dom jag trodde var mina bästa vänner har vissat att dom inte e det, och då kan det liksom vara så.



Kram

2008-11-30 @ 10:41:12
URL: http://annak84.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0