Tips?

Vad kan man ge sin lovley boyfriend i julklapp? Ja då tänker ni, är det inte enklare att fråga honom?
JO, men ser ni! Det har jag gjort typ 33 ggr redan och svaret är "Jag vet inte". Och jag vet inte var man köper "Jag vet inte"-prylar. Vad ska man ge sitt älskade hjärta? Jag ska påminna er om att jag inte är miljonär så inom rimliga gränser.
Tacksam för tips.
Vad ska ni ge era Boyfriends? Kallingar, tröja, presentkort, parfym?
Ja, you name it. Jag har redan gett honom tröjor (ett 40 tal kanske), typ alla Björn Borg kallingar han äger. presentkort är tråkigt och ja parfymer har jag redan gett (Gucci, Beckham, Hugo Boss, Van Gils) Så dessa förslag är uteslutna. Om ni inte hittar en jävligt snygg tröja då vill säga.

Så sätt fart, rappa på med tips!
BUMS!
Bilden är lånad från google.




Postat av: Anonym

Jag o min sambo köpte ny säng i somras så det kommer bli några små små julklappar. Tex, träningsbyxor, kaffetermos, DVD-film. Ett annat tips är en digital foto ram, verkligen något som uppskattas. Jag håller med dig, det är riktigt svårt att komma på något. Jag/vi har inte heller några miljonärer så det får bli små saker lite då o då ist.

2008-11-18 @ 20:03:57
URL: http://annak84.blogg.se/
Postat av: Jessica

Parfym kanske?? Eller ny klocka eller ja, jag vet inte heller. Fotoalbum med fotografi.

2008-11-18 @ 21:12:02
URL: http://poison1982.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack gumman, det känns superfint! Skönt att det äntligen börjar bli lite bättre med axeln, hoppas det löser sig med försäkringskassan. Kramar

2008-11-18 @ 22:36:50
URL: http://headmusic.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0