Torsdag.

Har varit ute på torpet och ätit frukost imorse, vi ville ju se kattungarna :) Supersöta! När vi kom hem har jag bara gått och pysslat lite. Satt upp nya gardiner i köket och lite sånt :)
Jag och Anna hade trevligt igår kväll, satt och snacka och fika en bra stund. Jag missa till och med Greys anatomy. Herregud :)

Idag händer väl inte så mycket mer, ut och gå en jättelång runda med Nelly tänkte jag. Och laga middag givetvis.

Nästa vecka ska jag till en däckfirma i Tomelilla och lägga på vinterdäcken, de kunde även förvara mina sommardäck, mot betalning givetvis. för 400 kr bytar dem däck, rengör mina däck och förvarar dem tills det är dags att sätta på sommardäcken. Billigt tyckte jag. Behövs nog snart vinterdäck.
Hoppas jag slipper köpa sommardäck nästa säsong. Det är en dyr historia.

Later.



Postat av: Anna

E det Nisses däck du ska till?? Jag har mina däck där. Riktigt bra, man slipper tänka på något om däcken, Dom gör allt sånt. Jag betalar 600 för samma sak.

2008-11-20 @ 15:52:57
URL: http://annak84.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0