Tråkig onsdag.

Tråkiga dag. Började med läkarbesök. Sjukskrivningen fortsätter tyvärr. Tråkigare än att gå hemma varje dag finns inte. Usch. Skulle egentligen besöka emelie ikväll och fika, men hon var så förkyld så jag vill inte bli smittad. Och där är ingen annan kompis som har tid med mig.
Ska gå och fixa käk. Eller nja, ska värma. Hittade rester i frysen. Kycklingfilé med currysås. så jag ska bara koka ris. För salladen skar jag upp i förmiddags.
Jag har hunnit med att baka kärleksmums idag med. får ju gäster på fredag. en eftermiddagsfika.

nelly får underhålla mig ikväll. och en vänner-box. de är trogna vänner :)

Hej!



Postat av: Jessica

Det är en kurs i personlig försäljning på forum Ystad. Den kursen är nu slut och jag går Praktisk marknadsföring nu

2008-11-05 @ 20:08:07
URL: http://poison1982.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0