6 veckor.

Jag fick reda på idag att jag inte får några pengar från försäkringskassan (är ju sjukskriven) förräns om minst 6 veckor. Ingen hade berättat för mig att man måste fylla i någon blankett när man är arbetslös+sjukskriven. Så när jag skickat in den jävla lappen så tar det 6 veckor för dom att gå igenom den. Så nu ska jag vara utan pengar i 6 veckor. jag frågade tanten jag pratade med hur jag skulle betala hyra/bil/mat och räkningar. Vet ni vad hon svara? "Det var inte deras problem och det kunde inte hon hjälpa mig med". Okej, tack så mycket, sa jag då och slängde på luren. Tur man har sambo som jobbar, även om jag hatar att leva på andra. Men jag hade gjort samma sak för honom. Love you, darling!

Man kanske ska jobba inom den branschen? jag menar, läsa igenom ett papper på 6 veckor, kan inte vara så jobbigt.

Jag är så jävla glad, jag vet fan inte var jag ska ta vägen så glad jag är. PUCKO.

Fick även höra av en föredetta arbetskamrat från Ingelsta att de snacka en jävla massa skit om mig när jag blev skadad. Det var snällt att höra. Man blir så glad för sånt.

Var är ens vänner när man behöver dem som mest? Det undrar jag.
Nej nu skiter jag i detta, nu ska jag och Nelly ta en promenad. Min trogna vän som aldrig sviker. MIN BÄSTA VÄN! ♥



Postat av: Angelica

Hej Snäckan :)

usch, vad man blir trött på de människor som inte har någon människosyn över huvudtaget..De kan åtminstone visa lite empati...suck..



Tycker synd om dig ..



Tråkigt att folk alltid ska snacka skit,men så är det tyvärr..Dom förstår nog inte hur pass skadad du blev av den där vagnen.



Stå på dig ;)

Va rädd om dig!

Kramar :)

2008-10-23 @ 17:11:10
URL: http://larssonangelicaaa.blogg.se/
Postat av: Angelica:)

Hej Hej :)

Så du såg oss på icas parkering..haha :D..Måste ha sett roligt ut ? :P..Va gjorde du i Tomelilla då?



Ja, jag förstår att det blir tufft ekonomiskt för er del nu när dom klöddar så med dina pengar :S...men de löser sig ska du se ;)..



Verkligen kul och höra att du kan arbeta som kock igen, fast de tar nog tid inna det blir bra. Men man måste vara positiv och se framåt :)



Jo, vi vill ha en lite vovve :) en yorkshireterrier, tycker verkligen om dom och sen är dom allergifria också. Och det passar oss. för Freddy är pälsdjursallergiker, så vi kan typ inte ha någon annan hundras.



Nej, jag spelar inte fotboll längre..Jag slutade pga knäppa tränare, sen tränade jag spinning 4ggr/vecka såå skönt..Men sen började jag jobba mycket kvällstid så fick inte tid till träningen på samma sätt..Men jag saknar verkligen fotbollen, ja all träning som fan nu.Har tränat hela mitt liv ju..Lite synd att Freddy inte är så mkt för träning och sånt.hihi..



Jag har hälsat till honom, och han blev glad att du tyckte att det hade blivit en förändring :) En man på hans jobb frågade honom en dag hur det va med hans bror, men freddy svarade att han inte har någon bror, så sa mannen att han va så jävla lik freddy som brukade jobba där..Men freddy abra, de e ju jag :D..asg..Han kände inte igen honom..HAHA..



Kramar :)

2008-10-23 @ 19:16:33
URL: http://http.//larssonangelicaaa.blogg.se
Postat av: Anna

Skit i vad dom på "jobbet" säger. Dom har inget annat att göra så dom måste liksom förstöra för andra. Känn dig lite stolt oxå, det vissar att ditt liv är mer intressant än vad deras är. Det kommer bli tufft innan du får dina pengar, men vill man så går det.

2008-10-23 @ 20:27:11
URL: http://annak84.blogg.se/
Postat av: Angelica:)

God Morgon :)

Nä, vi vill ha hund, men vet inte om tiden finns där..Jag e nog hemma ganska mkt med hemma studier, men man vet aldrig..Vi får se när det blir..hihi..Men längtan finns..:)..Ska ni inte ha barn snart? :P..



Kramar :)

2008-10-24 @ 10:38:33
URL: http://larssonangelicaaa.blogg.se/
Postat av: Jessica Jönsson

Usch vad tråkigt :( ... Skitsnack e jobbigt, ska folk aldrig växa ifrån det?? Tyvärr förekommer det överallt. Skönt med djur, dem e goa och dem finns där.

2008-10-24 @ 22:50:51
Postat av: Angelica :)

Heej :)



Barn får vänta ett litet tag till..hihi..Men klart vi ill ha barn :)

Haft en bra helg?



Kramar :)

2008-10-26 @ 13:43:30
URL: http://larssonangelicaaa.blogg.se/
Postat av: L o t t i i i z z

Ja, fast jag har inga såna ;) hehe.. så det får bli pumps. Plus att det inte är så skönt att springa runt i fliflops eller sandaler på tingvalla ;) där folk bara trampar på en hela tiden och där e glas-skärvor överallt. Men outfiten hade ju helt klart gjort sig bäst med sandaler :)



Fan va tråkigt med pengarna asså :S Skumt att dem inte skickar ut pengar på 6 veckor! Hoppas att allt e fint med dig annars?



Kramkram :)

2008-10-27 @ 00:11:45
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0