Begravning.

På tisdag ska vi på Alex begravning. Idag stod dödsannonsen i tidningen, de uppskatta gärna en gåva till Barncancer fonden istället för blommor. Så nu har jag och K fixat en minnesgåva till Alex som kommer skickas till kyrkan där gudstjänsten ska vara. Det är en fin tanke. Får ändå fixa varsin ros som vi kan lägga på kistan. Usch, hemska tanke. 24 år gammal. Man kan inte fatta, det är inte rättvist. Sex gånger har han kämpat med sin leukemi. Han har klarat det rätt många ggr men sen har det kommit tillbaka, hur har han orkat alla dessa ggr? Jag tycker att han har varit stark som stål som har överlevt så många ggr. Men tyvärr lämnade han oss alldeles för tidigt. Det är orättvist!
Alex var en Malmö FF supporter och som jag skrev innan, Du var himmelsblå ända in i själen! Heja di Blåe!


Alexander Jönsson
1984-2008
Vila i frid.


Bild: Google



Postat av: L o t t i i i z z

usch det är så hemskt när unga dör :( Min kusin förolyckades för ca 3 år sen i en trafikolycka.. och hans lillebror fick året efter reda på att han hade testikelcancer :( Han är helt frisk nu, vilket man verkligen gläds över.. han är oxå 24 i år. Men det är hemskt när ens nära och kära går bort :( Vet precis hur det känns..



Lilla Cesse börjar o bli bättre nu :) Vi ska snart på återbesök hos veterinären så ska bli spännande och se vad proverna säger då.



Ja, jag har jätte problem med min högra handled.. arbetsskada ;) hehe! Gör för monotona rörelser i kassan, sen så är det ju tunga lyft i delikatessen.. plus att man springer ut o in i kylarna hela tiden. Inte alls bra för lederna.



Jaså du blev sjukskriven ännu längre :S ?



Kram

2008-10-15 @ 22:23:54
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: L o t t i i i z z

Tackar :D Kunde verkligen inte mostå den! hehe!



Jo, jag har alltid på mig handledsskydd.. men jag glömde det hemma häromdagen :( Och det räcker att jag jobbar en stund sen kan jag ha ont i flera dagar. Jätte jobbigt.. men det är tyvärr någonting som jag kommer få leva med resten va livet :(



Hoppas att du har haft en bra dag :) ? Vad hittar du på med nu när du går hemma och så då?

Kram

2008-10-16 @ 15:11:51
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: L o t t i i i z z

haha ;) Ja det är så typiskt mig asså!! haha! Har man lite bråttom och så ser man sig inte för.. hehe..



Jag det är ganska olika.. eller rättare sagt från vecka till vecka.. men sen sommaren har jag inte jobbat mindre än 15 timmar i veckan.. denna veckan är jag snart uppe i 40 timmar :) Så det är en bra vecka! Annars ligger jag runt 15 - 25 timmar.



Kramis :)

2008-10-17 @ 09:36:58
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Japp, tror vi kommer hem vid jul. Jag tror jag kan vara ledig i två veckor, svårt att säga riktigt än, men i så fall ska vi försöka hinna med både skåne och norrland. Vill ju hinna med så mycket som möjligt förstås! Kram

2008-10-17 @ 14:54:43
URL: http://headmusic.blogg.se/
Postat av: Jessica Jönsson

Tror jag inte vi ska göra, men när vi väl ska så vill jag gifta mig i en sådan klänning

2008-10-17 @ 16:52:32

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0