En tripp.

Tog en tripp upp till Linus och Mariella innan. Köpte med mig en blomma som skulle betyda "Grattis på födelsedagen Mariella och vi beklagar sorgen!". Det uppskattades verkade det som. Vi satt i deras trädgård och drack te. Mysigt. Längesedan vi träffades. Gav Linus en klapp på axeln och sa att vi tänkte på honom.

När jag kom hem ringde Koffes farmor (vi hade ringt henne innan idag, men hon svara inte). Hon fyller år idag (Grattis). Vi prata en stund om allt möjligt.

Imorgon ska jag och söta Emelie ta en kvällspromenad när hon slutat jobba. Mys! :)
På lördag är det ju dags för tjejmiddag alá halloween :)

Nu ska jag och Nelly gå en runda. Härligt nu efter middagen.
Men först ska jag fotografera datarummet så ni får se hur det blev efter tapetseringen! :) Nyfikna?

Bye.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0