Go' kväll.

Nu har jag precit varit ute med Nelly i 1½ timme. Vi var nere i småbåtshamnen med Lee och hundarna Pajas, Ruffus och Ida. Pajas och Nelly hade dragkamp med ett snöre som dem hittade, såg väldigt roligt ut ;)
Nu måste ni (Tomelilla och Ystadbor) rösta på Nelly i fototävlingen som just nu håller på nere i djuraffären "Arken".  NR 4 ska ni alltså skriva på röstsedlarna :) Tack för det. Klart min lilla sötnos ska vinna :)

Min dag har varit lugn jämfört med igår. Igår var jag i Malmö på Universitetssjukhuset MAS och gjorde en neurofysiologisk undersökning (de kollade så mina nerver i axeln inte var skadade), det gjorde så JÄVLA ont. De körde in stora feta nålar i hela armen på mig, även i handflata och axel. FAN vad ont det gjorde. Det sjukaste var att de tog ett sandpapper och slippa på min hud. Fick värsta rivsåren. Helt sjukt att de sandpapprar på min hud. ONT gjorde det. Men iaf, det fanns inga nervskador som tur var! :)

Nästa vecka ska jag till doktorn igen så vi kan diskutera när behandlingen av muskelskadan i axeln ska påbörjas. Jag hoppas att jag snart blir bra så man kan jobba lite under julen (fina cash). Men vi får väl se vad dem säger.

Nej, nu ska jag fixa en kopp mango te. GOTT!

See yaaaaa. Nelly hälsar ;)



Postat av: Jessica Jönsson

det var så lite så. Ni är välkomna båda. Vovven med. Bara den stannar på nedanvåningen så inte den kommer i kontakt med min katt.

2008-10-30 @ 22:03:05

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0