Helgen.

Helgen har varit bra. Lämnade svärföräldrarna på stationen i lördes, de skulle åka till Barcelona ;) Avundsjuk, jag? Inte alls :). På kvällen gick jag bort en runda till Emil som firade sin 25 års dag. K kom och mötte mig vid 22 när han slutade jobba. Jag vågade inte gå själv. Jag ville inte stanna hos Emil och Anna längre utan jag ville hem och titta på film med min älskade K. Söndagen var bara slappedag. Vi tittade på massor av filmer och var ute och promenera med Nelly.
Vi håller på att träna henne så hon ska sluta dra i kopplet när vi är ute med henne. För hon är jättestark, och det är jobbigt att hålla henne. Visst har träningen gett resultat. Hon går fot (går precis bredvid mig) nästan hela tiden, och så fort och går framför mig och börjar dra så säger vi sitt till henne och så får hon sitta ner en stund och bli uttråkad, till slut fattar hon att det blir tråkigt att dra i kopplet för då stannar vi hela tiden. Men tålamod, det måste man ha. Det har inte jag. Haha men det går bra ändå. Jag lär mig jag med!

Idag har jag varit på vattengympa. sedan gick jag, K och Nelly och mötte upp Lee, Pajas och Ruffe. så hundarna lekte som tusan.

nu ska jag titta på tv.
hej



Postat av: Angelica

Heej Heej :)

Helgen har jag jobbat natt både fre-lör,lör-sön..Så helgen ahr inte avrit så rolig.hmm..



Pluggandet går bra, men de e väldigt tufft.. Jag läser till socionom med inriktning på individ,familj och samhälle..



Vi får tillträde till huset den 10 nov, så de e snart :)



Kramar :)

2008-10-28 @ 18:41:25
URL: http://larssonangelicaaa.blogg.se/
Postat av: Sara.

hej allt bra? kolla gärna in min blogg och lämna gärna en kommentar:)



fin blogg förresten:)

2008-10-29 @ 14:06:38
URL: http://gaddii.blogg.se/
Postat av: Sara.

TACK:)

2008-10-29 @ 17:19:06
URL: http://gaddii.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0