hey sunshines!

Hejsan darlingar. hur mår ni? just nu sitter jag i ett kaos här hemma. Imorse kom målaren och skulle tapetsera datarummet där vi har haft fuktskada. så nu är här en massa möbler i vardagsrummet. jag lånar K's labtop. det kommer bli så snyggt i datarummet. fondtapeten jag valde är så jävla snygg. en svart bakgrund med stora medaljong mönster som går i grått/silver och vitt. kommer bli snyggt som bara den. det är nog klart imorgon. har beställt nya gardiner. från jotex och här kan ni se dem det är dem svarta. kommer bli snyggt, ska hitta en lampa som passar där inne också.

igår var jag på vattengympa, det gick bra men jag fick jävligt ont i axeln. det är dags igen på fredag.
på lördag kommer morsan och farsan och svärföräldrarna på middag. då ska jag laga till äpplebräserad kycklingfilé med cidersås, kokt potatis och sallad. till efterrätt blir det kladdkaka med vispgrädde och hallon. ska bli trevligt.

nu ska jag vila lite, har varit ute med nelly i en timme precis, blir en runda till sen lite senare.

ha det bra. kram



Postat av: Angelica

Heej :)

Kul o se att du skriver i din blogg :) Det blir säkert jättebra i datarummet :)



Synd att din axel inte vill osm du vill :S



ALlt bra annars?



Kramar :)

2008-10-07 @ 19:16:53
URL: http://larssonangelicaaa.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0