H&M paket.

Jag hoppas att mitt h&m paket kommer idag så jag kan använda lite nya kläder på lördag när vi får gäster. Hoppas jag slipper skicka tillbaka någonting denna gången.
Har ändrat maten som vi ska bjuda på på lördag. det blir kycklingfilé som är fylld med philadelphiaost, färsk basilika, vitlök, salt och peppar. Och så ska jag steka bacon så det blir knaprigt, och lägga i kycklingen, till det blir det dragonris och en kall kantarellsås. och en god sallad på isberg, physalis, coctailtomater, majs och rödlök.
efterrätten blir kladdkaka med grädde och hallon. Kommer nog bli gott.

idag kommer målaren och gör det sista i datarummet, sen kan man bära in möbler och börja inreda, I like :)
bilder kommer senare.

ha det bra! så hörs vi. ♥



Postat av: Lottiiizz

Vi ska till Wallmans salonger i Malmö och fira B´s mamma som har fyllt 50 :)



Jo, jag har ju en massa klänningar ifrån dem ;) Men ingen som jag tycker passar sig till just det tillfället.. för om den ena inte ser för "julig" ut så ser den andra för "somrig" ut. hehe! Så det blir nog att jag tar den där guldiga som jag la ut bild på :)



Hoppas allt e fint med dig? Kramis

2008-10-09 @ 11:01:58
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0