Måndag.

Tänkte mycket på Alex igår, fast egentligen mest Linus. Alex var Linus bästa vän. Hur känns det att förlora ens bästa vän? Hoppas jag aldrig får uppleva den känslan. Vi tänker på dig Linus.

Fick trösta min fina Anna också igår. Hon ringde och var så ledsen. De är tvugna att avliva deras hund Debbie. Hon är 9 år och sjuk. Anna var så ledsen, och det förstår jag. Men jag har fixat en överraskning till henne som anländer imorgon eller på onsdag hem till henne och jag tror att hon blir glad! :)

Dagen började med vattengympa. Är helt förstörd i kroppen. Sen har jag och K varit ute med Nelly en runda. Ska snart cykla bort till Åhlens/hemköp och hämta mitt H&M paket. Har även hunnit med att köpa en svart söt klänning som jag ska ha på mig på lördag när jag ska vara häxa på Emelie och Annas tjejmiddag. Klänningen är för söt för det egentligen, men jag får häxa till mig på andra sätt (hatt, svart nagellack, svart läppstift, en blinkande brosch i form av ett spöke) och ett par strympbyxor med spindelnät på).

Nu ska jag cykla.
Bye.



Postat av: *Mippi*

Japp men skicka din mejl så skickar jag de nya lös direkt, får ej ge ut de till någon bara!!

2008-10-13 @ 17:15:04
URL: http://mippi.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0