Då var det Lördag igen!

Godmorgon!

Vakna tidigt och kunde inte somna om. Som vanligt. Igår skulle jag egentligen jobba på Ängaskolan, men axeln strejka så jag kunde inte. Har skitont idag med. Jag blir snart knäpp i huvudet av detta skitet. På måndag ska jag till sjukgymnasten igen, och på tisdag ska jag på Magnet röntgen här i Ystad. På fredag ska jag till doktorn, får se vad de säger om saken.
Igår iaf, så städa jag och K lägenheten. Jag gjorde det jag kunde, pga axeln. Sen gick vi till parken med Nelly där vi mötte Lee och Pajas och Misty :) Var ute i 2½ timme. Sen gick vi hem för vi var hungriga. Så jag fick äran att laga middag (GRRRR), Det blev panerad kycklingfilé med vitlöksås, sallad, och råstekt potatis med skogschampinjoner, paprika och rödlök. Det var mumisgt!
Kl 19.00 gick vi ner till småbåtshamnen och mötte upp Aaron och Misty så de fick leka av sig där (större plats, och färre folk som klagar).

Idag var det lördag. Jag ska snart käka tekaka med sallad, marsvinsholms ost och tomat på. Yummie, och en skål youghurt (Vanilj/fläder) med skivad banan i. Och ett kallt glas apelsinjuice. MUMS!
Sen ska jag köra ut till torpet och mata hönsen. Imorgon natt kommer svärföräldrarna hem så då är det slut med mitt mata-höns-uppdrag! :) Tuppen har bara skrämt mig en gång :)
Kl 14 ska K åka till jobbet och jag får sysselsätta mig själv. Men det ska jag säkert klara av. Kanske gå en runda med Lee?

Nu ska jag fixa frukost!
Bye!



Postat av: Jessica

Det är bra du är ärlig Angelica men ibland räcker det med ett: nä, jag tyckte inte det var fint

2008-09-13 @ 09:12:16
URL: http://poison1982.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0