Godmorgon.

Vakna av att min axel gjorde så ont, sen kunde jag inte somna om. Nåja, jag gick upp och läste lite bloggar. Ska snart ta på mig kläder, för kl 9.30 ska jag till sjukgymnasten förstår ni! Skönt att ingen ringde in mig imorse, jag behövde vila axeln idag. Jaha, vad händer idag? Jag och k får nog köra till Willys sen och handla lite, för imorgon kommer kanske Anna och Emil hit på middag. Och jag behöver middag till idag. Jag funderar på spaghetti med köttfärssås. Iför sig hade jag det förra veckan. Men vad gör det? När jag bodde hemma hos mina föräldrar ville jag aldrig äta det, för min kära paps tjata ut den middagen och kunde ha det två ggr i veckan om morsan jobbade, så jag har jhaft svårt för att äta det. Likaså pyttipanna!
Men nu när jag själv får bestämma vad jag ska äta så är det gott med spaghetti och köttfärssås igen. :)
Sen blir det nog Parken ikväll igen.

NU, Slänga på mig lite anständiga kläder.
BYE



Postat av: mippi

hehe duu jag vet ej varför jag gör så, inte alltid, men vääälidgt ofta, haha fast jag får höra de ofta av släkt/ vänner att jag gör så med läpparna ;) får kanske operera dom så :P

2008-09-04 @ 17:40:18
URL: http://mippi.blogg.se/
Postat av: Lotta

Känner verkligen igen det där med pappor o spagetti med köttfärsås ;) Min pappa e galen i det och vi kunde oxå äta det minst 2 ggr i veckan när jag bodde hemma! haha! Så jag gör det nästan aldrig numera ;) Fast det är helt klart gott ibland! thihi! Hoppas allt e bra? Känns det bättre i axlen? Kram :)

2008-09-05 @ 16:46:11
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0