Hejsan svejsan!

Hur mår ni mina kära trogna läsare? Sorry för dålig uppdatering. Min dag började med vattengympa i varmvattenbassäng. Vilket var jävligt skönt. Gjorde ett litet pass som min sjukgymnast hade fixat ihop till mig som skulle vara bra för axeln. Hade grymt ont efteråt, men hon sa att de skulle jag nog få räkna med. En sån varmvattenbassäng skulle jag vilja ha. Fatta vad härligt det var :) Slippa frysa! Grymt!
Efter att K och jag hade ätit frukost körde vi ut till torpet och hälsa på hans föräldrar. Alltid mysigt att komma ut där :)
Resten av dagen har jag vilat och tagit en lång promenad med Nelly. Ska slänga mig i soffan snart med en kopp te tänkte jag.
Imorgon ska jag följa med svärmor till Trelleborg, hon skulle köpa kläder så jag ska vara smakråd. :) Ska bli kul.
På fredag ska jag följa med mamma och min moster till Tyskland. Köpa lite öl och sådant. Får ta det jävligt lugnt. De andra får hjälpa mig bära sen ;) Tur det finns vagnar :) Kommer bli en lång dag, men ska bli kul att komma iväg lite, sitter alltid bara hemma annars tack vare min jävla axel. Skulle vilja byta bort den om jag ska vara ärlig.

Ne, nu ska jag se om jag kan knapra på något!
Bye. Ha det bra! ♥



Postat av: Jessica Jönsson

Hej. tack för tipset, jo, jag har skrivit en riktigt super duper seriös ansökan till dem faktiskt. Tror jag ska åka in personligen och lämna den till dem

2008-09-25 @ 11:19:16
URL: http://poison1982.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0