Hejsan.

Måndag idag. GRRRR! Aja, ingen ringde imorse och behövde mig. Så när jag vaknade så tog jag ut Nelly på en promenad. Sen fixade jag upp vårt nya tidningställ som vi har bredvid fåtöljen i vardagsrummet. Kl 13.00 var jag hos sjukgymnasten. Jag var väldigt irriterad i musklerna kring axel/rygg. Fick hem en apparat som jag ska använda när jag har ont. Man sätter elektroder där man har ont, och höjer styrkan. Känns som det burrar långt in i ryggen. Vi testa även massage, men jag var så öm så hon kunde inte.
Undra hur det ska gå imorgon när jag ska jobba? (På Bellevue). Kl 15.00 imorgon ska jag på magnet röntgen.

Har precis varit ute i en timme med Nelly. Kl 18.30 ska jag och Nelly möta upp Lee och Pajas nere i småbåtshamnen så vovvarna kan springa av sig och leka med bollen :)

Ha en fin kväll.
Bye




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0