hitta?

Jag måste leta reda på en ny bra doktor. För han jag har är knäpp i skallen. Han var inte alls försiktig. Han körde in sin tumme i min onda axel så jag höll på att börja gråta. Jag skulle få en MR röntgen här i Ystad och jag ska på en annan röntgen i Lund också. Men han strunta i min sjukgymnast, hon ville att jag skulle bli sjukskriven för jag blir värre i axeln varje gång jag jobbar, men han sa att man inte skulle lita på sjukgymnaster? Vilken idiot. Min sjukgymnast är superbra! Jag trics jättebra med henne. Men enligt doktorn så skulle jag kunna jobba heltid, men helst inte inom kök som jag har utbildning på. (?) Nehe, vad fan ska jag då jobba med? Jag har fått tacka ja till vissa dagar på Bellevue och Vigs ängar, men jag avstod från helgerna, för då jobbar jag själv och det vågar jag inte, tänker inte förstöra min axel ännu mer. Ska ringa till en ny doktor imorgon bitti, då ska jag även till sjukgymnasten.

Har precis varit ute på långprommis med Nelly och K :) Mys!
Nu ska snart K iväg till jobbet.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0