Jobb

Idag var det 4,5 timmes jobb på Bellevue. Tungt som tusan. och jag fick såååå ont i axeln. jobba från 8.00-13.00. 13.30 var det dags för sjukgymnast. Akupunktur idag igen, jag blev så trött efter det så jag gick hem och vila i soffan tsm med Nelly. Har aldrig blivit så trött som jag var idag av akupunkturen. Men det var valiga symptom sa sjukgymnasten.
Ska snart gå ut med Nelly så jag får lite frisk luft. I need it :)
Imorgon ska jag på något möte på arbetsförmedlingen i en timme. Något informations möte. Suck.
sen ska jag köra upp till polishuset och fixa nytt pass. Ska kanske följa med mamma och moster till Tyskland.
Sen kl 13-16.00 ska jag jobba på vigs ängar. Knappt lönt att köra dit för 3 timmar. Men men alltid något.

Nu. UT!
Bye!



Postat av: Lotta

Nu har jag kommit hem ifrån shoppingen :D Fick en hel del shoppat.. men har inte hunnit o fota allt! Men la in det jag hann idag :) lite skor o lite sånt! thihi! Du får gå in o kika i bloggen!



Jodå, allt e fint med mig :) Lite trött nu bara ;P thihi!! Allt bra sj? Kramis

2008-09-02 @ 20:52:44
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0