Promenad.

Igår kväll var jag ute med Nelly i 2½ timme i parken. Vi träffade hennes syster Misty så de busade med bollar/pinnar i parken. Sen kom deras andra hundkompis Pajas och de tre lekte oavbrutet i 2½ timme :) Mysigt! Och trevliga ägare till hundarna. Vi har bestämt idag att vi ska träffas i parken halv sju så de får leka även ikväll :)
Så nu ska jag leta upp lite bollar som jag kan ta med mig ;) Bättre än pinnar för de kan skada sig på dem. Det gjorde ju en av Nellys hundkompisar, Rex, han blev spetsad av en pinne inne i munnen, men som tur var så förblödde han inte utan de kom iväg direkt till djursjukhuset. Vilken tur!
Nu ska jag ta på andra kläder, man kan ju ha ett par slitna jeans som inte gör något om de blir smutsiga! För när man leker ska man inte oroa sig för att man blir smutsig ;)

Idag har jag varit på ett informations möte på arbetsförmedlingen. Tråkigt. Men obligatoriskt. Kl 13.00-16.00 jobbade jag på Vigs Ängar. Är helt slut i axeln nu :( Har fixat ny läkare också idag. Ska dit den 19/9.

Förresten så blev Nelly 11 månader igår. Så när Nelly och hennes syster möttes igår så gratulera jag även Misty :) Stora flickor!

Nu! UT!
Bye



Postat av: Jessica

Pormenad tihi :)

2008-09-03 @ 20:13:10
URL: http://poison1982.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0