Ragga jobb.

Nu har jag precis varit nere på stan och "raggat jobb". Haha, nej men jag fråga i olika affärer om de behövde timvikarier. Och där var två som verkade intresserade. Jag avslöjar inte vilka. Vi får först se om de hör av sig. :) Men jag hade tyckt att det vore så kul att testa på att jobba i affär. Har bara jobbat inom kök så det vore kul att se något annat :)

Måste ringa en ny doktor imorgon. Ska in och jobba på Bellevue imorgon. 8-13.00 sen ska jag till sjukgymnasten kl 13.30.
Jag är så jäkla öm i axeln just nu, men det är väl inte så konstigt när ett pucko till läkare tryckte in sin tumme i min axel? Jag störde mig så fruktansvärt mycket på honom. Hoppas jag får tag i en ny. Måste iaf ha telefonkontakt med honom när röntgen resultaten från Lund och Ystad är klara. Skulle få remiss.

Nu ska jag laga kycklingwok med ris. Mums!
Sen ska jag ta ut Nelly på en prommis! :)
Ha de!




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0