Skönt.

Nu har jag och Lee och vovvarna varit enda ute vid reningsverket och promenerat med vovvarna :) Skönt. Var ute i två timmar! Nu ska jag laga lite käk. Sen ska jag ta fram badkläder och handduk för ikväll blir det vattengympa.
Hoppas ni har det bra!?
bye



Postat av: Lotta

Åååh, vattengympa ska nog jag o en kompis oxå testa på :D Har du testat det förr? Ger det något resultat? Hoppas allt e bra annars :) Kram

2008-09-09 @ 22:45:25
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: Lotta

Ok :( tråkigt med migrän. Hoppas att du känner dig bättre idag?



Nja, det va knappt jag vågade iheller :S Men tänkte att jag skulle testa.. tog det inte på faktura denna gången, för det ska jag aldrig mer göra om jag skulle beställa därifrån fler gånger. För det bolaget som dem använder sig av när det gäller fakturer och sånt verkar skit skumt..

2008-09-10 @ 12:55:01
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0