Slut som artist.

Nu är jag slut som artist, iaf för denna dagen. Jag gick ut 18.15 med Nelly för att möta upp de andra hundarna i parken (och deras ägare såklart), och jag kom hem 20.45. Varit ute länge. Jätteskönt väder och härligt sällskap. :) Nelly är helt slut nu. Har tränat lite med henne ikväll, vi ska nog gå ut till skogen en annan dag tror jag. Trevligt folk! Om man vill träffa nytt folk så är det en fördel att skaffa hund, så mycket nya människor man träffar.
Nu innan jag och Nellsan gick hem så träffade vi på två stycken Varghundar. Dom är gigantiska. Skitstora. Nelly är aldrig rädd för andra hundar, men hon våga inte hälsa på dessa två. Ägaren sa att de vägde typ 80kg. Gulp! :)
Nelly hade så kul med de andra vovvarna, Misty (hennes syster), Pajas och Terribell. De lekte med bollar hela kvällen. :)
Nu blir det mycket hundprat i denna bloggen, det för ni stå ut med annars så finns det andra bloggar som bara tjatar om kläder och skor :)

Nu ska jag slänga på mig pyjamasen. Och hoppa ner i sängen och somna framför tvn antagligen :)
Det fanns inte mycket på tvn idag tyckte jag. Suck.

Sjukgymnasten imorgon bitti. Och förhoppningsvis är jag ledig från jobb imorgon så min axel kan återhämta sig lite. Hoppas allt är bra med er!?

Godnatt! ♥




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0