UGG

Dessa Ugg´s skulle jag kunna tänka mig att plaska runt i under vintern. Men 2199 kr går dessa mysiga skor på och det passar inte min inkomst just nu när jag är sjukskriven. Men mysiga hade de varit :) Hade passat till min nya svarta fina vinterjacka.

Bild från BRANDOS.



Postat av: Lottiiizz

Dem va fina :) Har oxå hittat ett par skit fina Ugg´s.. e sjukt sugen på att beställa dem. Känns ju som att det är den perfekta skon nu till vintern när det blir kallt.. :)



Hoppas allt e bra med dig? Hur länge ska du gå sjukskriven nu? Kram

2008-09-29 @ 10:42:19
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: Lottiiizz

Ja, Ugg´sen är ju hur mysiga som helst :D



Ja, jag hoppas oxå att han bli bättre snart.. vi fick ju reda på provsvaren ifrån proverna som veterinären tog. Ojojoj, säger jag bara :( Lillen är ju allergisk emot allt möjligt, loppbett(räcker att han får ett sen sätts hela kedjereaktionen igång i kroppen) sen är han allergiskt emot damm, kvalster, antagligen Snuffes saliv (vår andra hund, han brukar tvätta cesse ;) Ser för gulligt ut, men det får han inte göra mer), och så hade han en jätte kraftig öroninflamation som antagligen oxå kan ha o göra med hudutslagen. Så det är hur mkt som helst... så nu ska han gå på en massa mediciner och så ska jag bada honom 2 gånger i veckan i flera månder :S Kommer ta på krafterna.. men vad göra man inte för dem små liven :)



Aha, då ska du gå hemma ganska länge.. trist :(

Vi va på bröder M, men dit ska vi nog aldrig gå igen.. oxfilén smakade jätte konstigt :S Plus att dem serverade den rå. Så inga plus poäng ifrån mig där inte.



Hoppas allt e bra med dig idag? :)

kram

2008-09-30 @ 13:12:32
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0