Var har jag varit?

Ursäkta dålig update.

Lördag: Var i parken med Nelly på eftermiddagen. Sen fixade jag till kvällens middag. Potatisgratäng med heltstekt fläskfilé med sallad och vitlökssås. Eric kom vid halv sex och joina oss till middagen. Sen dracks det cider och öl och vi spela Nintedo Wii - Mario Cart :) Det var en trevlig kväll.

Söndag: Var i Tomelilla hos mina föräldrar och hjälpte till, de har precis tapetserat i vardagsrummet så vi hjälpte till med möbler och sånt.  Sen vid 16.00 så mötte jag upp Lee, Aaron, hundarna Pajas och Misty för en skogspromenad. Vi var ute i över två timmar :) Skönt.

Måndag: Var i Parken med Nelly och K på förrmiddagen, sedan fick jag brottas med vårt stooooora tvättberg. Inte roligt! Sen hämta jag upp farsan som hade lämnat sin bil på service här i Ystad. Sen skjutsa jag hem honom till Tomelilla. När jag kom hem lagade jag middag till mig själv. Raggmunkar med stekt fläsk och lingonsylt. Mums! :) kl 18.30 mötte jag upp Lee och Pajas i Parken. Sen kom Aaron och Misty också. De busade med bollen hela kvällen. Efter en stund kom Lotta med sin hund TerriBell och Dominika med sin hund Rex. Så alla hade roligt tillsammans. jag var hemma tjugo i nio så vi var ute en bra stund.

Tisdag: Gick en morgonpromenad med Anna och Nelly :) Varit ute på torpet och matat hönsen (svärföräldrarna är på semester). Sen ska jag och Lee kanske ut med hundarna till hundstranden, men jag vet inte om hon är i skolan kanske.
Ikväll ska jag följa med Anna på vattengympa. Efter det blir det ett litet besök hos Emelie. :)

Bye




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0