Glad påsk!

Då var det lördag och påskafton ikväll. Dagen började med ett gympass tillsammans med K på Nautilus. Skönt. Nu har vi fixat medlemskap där. 279 kr för oss båda. Blir typ bara 140 kr per person och det är billigt ;)
Vi har även tagit en promenad med Nelly. Jag ska alldeles strax bege mig ut på en promenad igen med Nellsan.
Ikväll ska jag till Gärsnäs på middag hos Rebecca. Trevligt att träffa en massa vänner. Synd att K jobbar ikväll :(

Har handlat lite saker idag. En ny bikini på H&M. En svart med gulddetaljer och lite volangkant. Även en rutig oversize skjorta som jag ska ha som klänning till mina ljusa jeansleggings.
Har även handlat en fin tulpan/påsklilije bukett som Rebecca ska få ikväll :)

Nej nu ska jag ut med Nellsan i fina vädret!

Trevlig påsk på er!

Later.


Bild: Google




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0