Godmorgon!

Ledig idag verkar det som. Ingen som ringde och väckte mig. Skulle egentligen träna idag men jag väntar nog till imorgon, har sån träningsvärk plus lite ont i axeln. Så jag drar dit imorgon istället.
Nu mellan 8.30-9.00 ska vi köra ut till torpet och lämna en sak och samtidigt käka frukost där. ;)
Måste ha tag i min a-kassa idag, måste fråga lite saker för från och med idag så är jag med i "Jobbgaranti och aktivitetstöd för ungdomar" genom Ams (arbetsförmedlingen) så att man kan jobba deltid som jag gör på så många olika ställen, för annars hade det snart inte funkat med den nya deltidsregeln. Men jag måste ha tag i dem idag. VIKTIGT, men det är skitsvårt att få tag i dem, även på deras telefontider.

Aja, nu får jag väl klä på mig lite och hoppa ur pyjamasen!

Förresten vet någon om det finns någon Telenor butik som ligger nära Ystad. Förutom Malmö? Min mobil är knäpp och palla köra lite Malmö bara för det?

Later.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0