Lördag.

Jag har dammsugit, svabbat golv, diskat och rengjort toan. Hur duktig är inte jag? Men det slutar inte där, nejdå. Jag har även tränat på Nautilus och varit ute på en 1½ timmes promenad med K, Nelly, Anna och Emil.
Varit en runda i Tomelilla och hälsat på föräldrarna. Och nu ska jag alldeles strax laga till lite korvstroganoff.
K jobbar som vanligt, och efter middagen ska jag och Nelly gå på en promenad till. Fan vad det är skönt att ha hund, har man tråkigt så är det bara att promenera med hunden. Gött!
Nej, ut en liten runda på balkongen och fånga lite sol på mina fräkniga kinder och sen matlagning.

Ha en nice lördag!

Later.



Postat av: Mippi

Hej ursäkta för de tog tid men här e lös :)



861212

861212



Ge de inte till någon har koll på vilka som läser! Tack =)

2009-05-07 @ 18:41:32
URL: http://www.mippi.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0