Onsdag.

Go'kväll! Då var man ledig idag. Vaknade astidigt men låg kvar i sängen och kollade på "Vakna med the voice". Mysigt att ligga bredvid en sovande K och Nelly ;)
Var på invigningen av Netto idag, kul med en ny butik. Köpte lite allt möjligt. Lite scraap booking saker och sånt.
När K hade varit och tränat så tog vi en skön promenad med Nelly innan K skulle sticka till jobbet.
Kl 15.45 så befann jag mig nere på Natilus för att köra ett gympass med en personlig tränare. Det gick hur bra som helst, inrikta mig ganska mycket på axel och rygg, då jag har haft problem med axeln.
K och jag ska skaffa oss ett familjemedlemskap där vilken dag som helst. Gud så skönt det var när man var klar med träningspasset. Kände mig riktigt duktig. Direkt när jag kom hem så tog jag en skön promenad med Nelly innan jag tog en dusch, det var tur det för fan vad det var kvavt i luften så jag var så vaaaarm när jag kom hem.

Nu är man nyduschad och fräsch. Jag satt och scraapa lite innan. Gjorde ett "välkommen hem" kort till Anna som anländer till Sverige igen på fredag. Som jag saknat henne.

Nu ska jag kolla på "Halv åtta hos mig" snart, sen blir det en promenad till med Nelly tsm med Aaron och Nellys syster Misty! Ska gå och leka på den stora gräsmattan som ligger nära både Aaron och mig! :)

Later.



Postat av: Angelica

Så du va på Nettos invigning-.hihi..Freddy har varit med o byggt de..haha..hoppas allt är bra med dig..kram

2009-04-08 @ 22:08:04
Postat av: Angelica

jasså,?..haha..de gammle kan snacka rätt bra..haha..vad snacka dom då om+ ..=P..Ja, netto e en ganska rolig affär..Vi får väl också ta o köra dit nån dag..hehe..Vi städade hela affären =S..Jobbigt..men så e de..hihi..

Glad Påsk på dig med :)

Kram

2009-04-09 @ 15:07:26

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0