Onsdag.

Strålande solsken. Härligt. Har precis bytt om till bikini och ska sätta mig och läsa på balkongen och koppla av.
Har jobbat min 8:de dag idag. På Österportskolan var jag idag. Jag trvis som fisken i vattnet. ♥ Ska jobba där mån-fre nästa vecka med. KUL! :) Tråkigt för Kristina dock.
imorgon är det valborg och då ska jag jobba på Vigs ängar. Tror jag skippar grillningen i Sövde imorgon kväll. Känns långt att köra för lite grillning, sen ska jag ändå upp och jobba på fredag morgon. Får se hur jag gör. Sla bestämma mig ikväll.
Ikväll blir det nog en promenad med Anna och Emelie. Och Nelly givetvis! :)

Vi hörs!
Trevlig valborg om vi inte hörs!

Kristina - krya på dig, hörde att de blev sämre med knäet? Tråkigt. Vi ses!

Later.



Postat av: Kristina

Tjabba!!

" den enes bröd den andres död"

Så då har jag kommenterat.

2009-04-29 @ 18:05:06

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0