Onsdag.

Onsdagen har anlänt. Jaha, vad innebär denna dagen? Ja.. Inte speciellt mycket. Kanske tvätta lite. Och ikväll ska jag träffa en gammal killkompis - Anders förmodligen och ha hund-dejt! Haha! Vovvarna ska få leka på något stort område så de kan springa av sig :)
Blev bortbjudna på middag på söndag. Till Lillebror och Sandra! :) Kul!

Neepp, av med pyjamasen och på med kläder.
K är och tränar och kommer nog hem snart. Då blir det en snabb sväng ner till stan för att köpa en 10 kg säck med mat till Nelly. Och hitta någon liten present att ha med sig till Lillebror på söndag.
Blir även en promenad med Nelly.

Där har ni min fullspäckade dag ;) Haha. Så intressant är min onsdag.
Imorgon blir det jobb på Vigs Ängar.
Fredag ska jag följa med morsan till Landskrona för hon ska bli opererad.
Lördag ska jag kanske jobba, annars är det bara Jörgens födelsedagskalas inplanerat på kvällen.

Later.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0