Påskdagen.

Kvällen igår var trevlig, trots en livlig disskusion som verkade leda till sura miner. Men en sak är säker, jag får ha en egen åsikt om det hela, det var inte bara jag som tyckte så. Men men.. Annars var kvällen rolig. Var hemma vid 23. Ville inte att K skulle sitta helt ensam på självaste påskafton!
Idag var vi en runda i Tomelilla hos mina kära föräldrar. Jag lämna en bukett tulpaner till dem och ville önska dem en trevlig påsk även om den börjar ta slut ;) Mamma blev glad iaf! :)
När vi kom hem så tog jag fram en bok som jag velat läsa länge men ändå inte riktigt haft lust till, och satte mig på balkongen i bara BH och knälånga leggings och började läsa, sida efter sida.
Nu har jag dock gått in för jag brände mig lite känner jag. UNDERBARA väder!

Nu kallar duschen på mig, sen ska vi på middag hos svärföräldrarna på Torpet. Mysigt. Och de kommer och hämtar oss så jag kan njuta av lite vin ikväll. Najs ;) Blir taxi hem senare ikväll.
Nelly ska få följa med ikväll, hon stormtrivs ju på torpet!

Trevlig påskdag!

Later.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0