Tisdag.

Jobbat idag från 7.00-14.30 på Bellevue. Stressig dag och framför allt tung dag. Mycket varor som skulle plockas upp. TUNGT för axeln och ryggen.
Jag har bokat tid till ett gympass imorgon med en personlig tränare på Natilus i Ystad. Ska nog bli bra, behöver verkligen träna upp mina muskler i rygg och axlar, efter skadan.
Ikväll har jag träffat Aaron och hans hund Misty (Nellys kullsyster). Vi har lekt på en stor gräsplätt. De hade kul som vanligt och nu är Nelly så trött så hon sover i soffan ;) ♥ Vad har jag gjort utan mitt hjärta Nelly, hon gör mitt liv mycket roligare!
Nu ska jag snart kolla på "Halv åtta hos mig" och sen är det Desperate Housewifes! Kommer nog bli spännande.

Min nya favorit låt som jag sjunger på dagligen! :) Måns Zelmerlöw - Hope and glory (aukustisk version). Mycket bättre än orginalet. Lyssna och bli kära! ;)






Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0