Torsdag.

Imorse blev jag inringd till österportskolan! Aldrig varit där innan men det klara jag galant. Var med och gjorde salladsbordet. Kan säga som så att det var väldigt stoooora mängder av allting, jämfört vad man är van vid. :) Städa sedan den stora matsalen när lunchen var slut. Ska dit och jobba på måndag och onsdag nästa vecka med! KUL! :)
Ibland har man inget jobb alls och nu har det bunkrat ihop sig och nu ska jag helt plötsligt jobba 9 dagar i streck. Igår jobbade jag på Vigs ängar, idag på ÖP. Imorgon, lördag och söndag på Vigs Ängar, måndag ÖP, tisdag Vigs Ängar, onsdag ÖP, torsdag-fredag på Vigs ängar. Så där kära vänner, då har ni mitt jobb-schema också. haha.
Men jag måste säga att det var väldigt kul att jobba på ÖP idag. Väldigt trevliga människor får jag säga.

Har precis varit och tränat på Nautilus och när jag kom hem så dammsuga jag hela lägenheten (finns det något tråkigare?). Och nu innan jag tar en välbehövlig dusch så ska jag gå en runda med Nelly. Ska bli så skönt. Riktigt härligt väder ute.

Vi hörs igen när jag har tid.
Och förresten, krya på dig Kristina, jag vet att du läser bloggen! ♥

Later.

Bild: Google




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0