Välkommen härliga vår!

Solen strålar och jag är på strålande humör! Ahhh hoppas våren är här för att stanna nu! :) Nu ska jag snart sätta Nelly i bilen och bege mig ut mot fredriksberg och möta upp Anders och hans hund Alex. Hundarna kommer nog ha jätteroligt och det ska bli kul att snacka lite skit med Anders, det var ett bra tag sedan kan jag säga! :)
Synd inte K är hemma ikväll, för då hade vi kunnat grilla så hade jag sluppit äta min tradiga middag som jag åt innan. Makaroner med biffar och ketchup.. Tadam... så rolig var min middag ;) Palla säger jag bara! Hur kul är det att laga middag till sig själv?

Idag har jag och K köpt nya gardiner till vardagsrummet. På hemtex. Ett par vita gardinkappor, tror jag det kallas! Köpte även en fin liten oljelampa!

Sorry för dålig kvalitet, men har som sagt en kass kamera.
Här ser ni gardinerna i vardagsrummet. Helt vita, med små vita mönster i.
Väldigt tunna och fina! Köpta på hemtex.


En söt liten oljelampa som står i vårt köksfönster.Köpt på hemtex.


Angelica ville se en bild på vårt vita överkast som vi har i sovrummet.
Kommer från Hemtex det också.


Bilderna är privata.

Later.



Postat av: Angelica

De va ju jättefint :)

2009-04-02 @ 06:15:27

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0