Titta in hos oss!

Nu kör jag en liten "titt-in" hos oss i vår lägenhet! ;)
Där var någon som ville ha lite fler bilder på vår lägenhet!


Fin tavla på Nelly, som min kära vän Emelie har fotograferat!



Sovrummet. Nelly och katten Teddii myser ofta i sängen! ♥



Vårt lilla hjärta, Nelly! ♥



Hyllan i sovrummet, som fortfarande inte fått saker i alla facken! ;)



Ljusarrangemang på köksbordet. Silverfatet är ett loppisfynd! ♥



Blomma som står på bardisken i köket! Krukan är loppisfynd. Och ljuslyktorna är köpta i Malmö.



Köksfönster!



Här bor våra nycklar i hallen!



Min nya fina blomma+kruka som växer så det knakar!



En fin pinne som jag hittade på stranden som vi gjorde om till vägg-ljusstake.

Det var några små titthål från vår lägenhet!
Mer hittar du under kategorierna "Lägenheten".

Later.


P.S Nu har jag varit duktig som har lagt upp så många bilder! Nästan värt en klapp på axeln ;) D.S





Postat av: Angelica

Sååå fin tavla på Nelly! :)

2009-08-23 @ 13:11:24
URL: http://larssonangelicaaa.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0