Tjejmys.

I torsdes kväll körde jag hem till Anna. Där fanns även Emelie på plats. Vi skulle knapra i oss kräfton och räkor med en massa goda tillbehör. Vi hade riktigt mysigt i Annas trädgård. Vi krängde majskolvar, melonsallad och grönsallad och massa dippsåser. Riktigt gott var det! :) Tack för en mysig kväll tjejer!


Idag är det lördag och jag är ledig ända fram tills tisdag! Skönt. Tyvärr jobbar K idag så jag får sysselsätta mig själv. Började dagen med en 40 minuters promenad med Nelly. ( Som förresten löper just nu). Sen hem och käka en härlig frukost som bestod av keso, tomat, physalis och cashewnötter och blåbärsmoothie. Mums! :)
Sen satte jag igång med vår överfulla tvättkorg. Det behövdes verkligen tvättas idag. Drygt med alla jobbekläder, blir ju en massa när man byter arbetströja varje dag.
Jag tog även en tripp på stan alldeles ensam för K ville inte följa med. Tråkmåns. Shoppade lite. Ett par nya jeans från märket "only". Snygga stuprörsjeans med lite slitningar. En vit "farfars" tröja från H&M. Ett vitt baslinne från H&M. En svart tunn långärmad tröja från H&M. En ny plånbok från Åhlens och ett par Björn Borg trosor på rea på Unos Kläder. Det var min shopping det. För en gångs skull har jag faktiskt fotograferat fynden! Hör och häpna! ♥




Later.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0