2:a advent.

Då var det söndag morgon och det innebär jobb och att det är den 2:a advent. Tända ljus ikväll! :)
Jag jobbar mellan 9.00-17.45. Dryg tid!
Ska snart bege mig mot Sjöbo!
Jag längtar tills den 30 dec, när jag jobbar min sista dag i Sjöbo! Ni fattar inte vad jag längtar!
Hoppas dessa veckorna bara rusar iväg!


Puss på er!
Nu, jobb!

Later.



Postat av: Anna

Hej gumman!!!



Ja, den är jättesöt fick den av mina föräldrar. hehe!!!



Ja, superskönt att bebisen snart kommer, ska bli skönt och underbart. Längtar så.



Japp, jag ska födda i ystad, men tyvärr är där besöksförbud på BB nu pga svininflusen. men klart jag hör av mig.



Kram kram

2009-12-06 @ 09:58:50
URL: http://annak84.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0