Detta är inte sant.

Jag blir knäpp. Jag mår kasst igen.. Trodde att jag var frisk i måndags. Men idag har jag haft sprängandes huvudvärk, varit skittrött och tjock i halsen och väldigt täppt i näsan. Och till råga på allt så fryser jag som en gnu fast vi har 23 grader i lägenheten! Vad fan är det frågan om?
Hoppas det går över till imorgon. Ska jobba i Vollsjö då också. Segt. Det är en bra bit och köra och det kändes som tiden stod stilla, fast väldigt trevlig personal.

Nu ska jag ta en varm dusch. Sen ska jag slänga mig i soffan och vila. Jag kom precis hem för K och jag har gjort lite ärenden på Elgiganten så jag kom precis hem. har inte varit hemma sedan 06.30 imorse så nu är jag helt slut.

Ha det bra!
Hoppas ni slipper förkyldningar och skit.

Later.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0