Hello December!

1 December idag. Tiden flyger fram. Men det gör ingenting :)
Har jobbat idag och även varit på sista mötet i Sjöbo. Fick min semester beviljad på nyårsafton! Skönt, slipper jobba min sista dag! :)
Ska jobba i Vollsjö imorgon. Verkar bli frost inatt så det blir väl till att skrapa rutorna imorgon bitti. Issccchhh! I don't like...
Eventuellt ska jag jobba i Vollsjö på torsdag och fredag med. Solkullen heter stället som jag ska jobba på. Ett serviceboende. I helgen ska jag jobba på Björkbacken.
Nu ska jag slänga mig i soffan och titta på "Halv åtta hos mig". Det är kul och man får inspiration :)
Vi köpte en ny tv i helgen. Till vardagsrummet. Den andra hade den sämsta bilden någonsin så vi har sparat ihop till en ny så det blir vår julklapp/födelsedags presenter till varandra! Den är så fin :)


Later.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0