Idol 2009

Calle var en given vinnare i gårdagskvällens idol!
Han har varit min favorit sedan audition i Malmö. Jag tippade att han skulle komma topp 5 så, jag hade inte så fel.
Men han blev tvåa. Men det brukar nästan gå bäst för tvåorna i detta programmet.
Men vinnarlåten gjorde Calle bäst oavsett vem som vann. Den var Calles. Jag tycker han har utvecklats mest i hela programmet. Men visst, Erik är också grym så han förtjänar vinsten minst lika mycket som Calle.
Men jag hoppas man får se mer av Calle.

Vem gör vinnarlåten bäst av Calle och Erik?

Calle




Erik





Calle gör den bäst enligt mig. När Erik gör den så låter den som vilken låt som helst.
Men Calle har mer gjort den till sin egen!




Postat av: Sara

Calle skulle vunnit jueee.. :)

2009-12-12 @ 09:18:57
Postat av: Louise

Heja på Erik!. Jaaa han är sååå bäst!

2009-12-12 @ 09:19:22
Postat av: Sandra

Nej, Calle var ju klockren!

2009-12-12 @ 09:19:54
Postat av: Sandra (parole)

SV: Nej jag tycker inte om Calle. Och JO han mumlar - kan någon berätta för mig vad hans ens försöker sjunga i andra versen? En sångtext ska sitta hos en åhörare, men jag hör inte ens vad han försöker sjunga. Kankse är det hans dåliga engelska som gör det. Vad vet jag?



Säger inte att Erik är världsbäst, tycker att det fanns andra i detta Idol sammanhang som var bättre. Men om jag får välja så vill jag hellre höra Eriks stämma i alla radiokanaler framöver, inte Calles.

2009-12-12 @ 20:31:23
URL: http://parole.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0